opladen kan al in
gem. afstand met volle accu
gem. afstand in de stad
gem. afstand op de snelweg
Ontdek de exterieurdetails van de nieuwe FIAT 500 elektrisch: panoramisch zonnedak (optioneel), volledige led-verlichting, 17″ lichtmetalen velgen (optie) en meer.
De opnieuw ontworpen elektrische deurkruk met een e-latch-systeem is gestroomlijnder en eenvoudiger te gebruiken dan die van elke andere 500. Druk gewoon op de zachte knop aan de binnenkant om de auto te ontgrendelen.
De led-richtingaanwijzers zijn een eerbetoon aan het historische Fiat 500-ontwerp uit 1957.
De volledige LED-verlichting met ‘Infinity’-signatuur geeft een duidelijker perspectief op de weg, met een vernieuwde maar altijd herkenbare 500-look.
Comfort. Stijl. Luxe. Wat wil je nog meer van een interieur?
Om een ruimere en comfortabelere ruimte te creëren, is de centrale tunnel verwijderd.
SOFT TOUCH STOELEN MET FIAT MONOGRAM
Premium interieur met Fiat-monogram soft-touch stoelen, zeer verstelbaar met 6-voudig verstelbare bestuurdersstoel.
Luister naar muziek, navigeer en sluit uw apparaten aan. Smartphone-achtige interface op een 10,25-inch touchscreen, snelle Bluetooth-verbinding, compatibel met draadloze projectiesystemen: de ultieme infotainment-ervaring.
In de FIAT 500e komen vele mooie vernieuwingen bij elkaar. Met een overvloed aan geavanceerde technologie, heeft deze slimme wagen heeft alles wat je nodig hebt en nog veel meer!
De autonomie van het bereik dekt uw dagelijkse woon-werkverkeer in de stad: reis naar het werk, stop bij de sportschool en ga weer naar huis binnen een bereik van maximaal 394 mijl, tot 477 mijl met stadsfiets* wanneer puur voor stadsverkeer gebruikt.
Activeer ‘Sherpa-modus’ om energie te besparen en tegelijkertijd de parameters van uw auto te optimaliseren, inclusief mobiele oplader en airconditioning, of snelheid en acceleratie te beperken.
De nieuwe 500 met een snellaadvermogen van 85 kW, met een oplaadtijd van maximaal 48 km na 5 minuten opladen en een batterijlading tot 80% in 35 minuten**.
De nieuwe 500e is een van de eerste elektrische auto’s die een nieuwe rijervaring biedt door het rechterpedaal te gebruiken, zowel om te accelereren als te vertragen. Elke keer dat de bestuurder de rechtervoet van het pedaal haalt, vertraagt de auto, zet de kinetische energie vervolgens om en herstelt deze om elektrische energie op te wekken en de batterij op te laden.